Hétvégén könyöklőt készítettem magamnak. Kicsit zavart már, hogy a műhelyben lévő könyöklők olyan vékonyak és hamar elfárad az ember keze, n...

Könyöklő

Monday, May 31, 2010 rezkarcfitness 0 Comments

Hétvégén könyöklőt készítettem magamnak. Kicsit zavart már, hogy a műhelyben lévő könyöklők olyan vékonyak és hamar elfárad az ember keze, nincs hol kényelmesen megtámassza és ez kihat a munkámra is. A papíron megszokott lendületes vonalvezetés helyett görcsös vonalakkal küszködik az ember.

Így fogtam egy régi rajztáblát kinyomtam a fém csíptetőket és rászögeltem 2-2 falécet. Viszonylag merev anyagból van, ki is próbáltam nem hajlik be annyira ,hogy hozzáérjen a lemez alapozásához. Ha mégis megoldom a merevítést, hogy valami fémlapot ragasztok a rajztábla tetejére. De először teszteljük. Ma este beszámolok az eredményről.



0 comment: